Ozy 32+6 haftaligim sürekli sag ve sol tarafima yatiyorum geceleri öyle bi agri giriyorki kalca kemiklerime. 3. trimesterde normalmis ama bugün bütün gün sol tarafim agriyor bitürlü gecmedi. Hamilelik yastigids kullanmama ragmen her gece iskence gibi 😫😫😫😫😫 kimler yasiyor ayni durumu
SerSel Ozy Bende öyleyim 32 haftalık olcaz ne tarafa döneceğimi şaşırdım 😞Kalçanın yanında Bacak ve bel ağrısıda var..31 haftadan sonra birşey oldu bana sanki☹️