20 günlük lohusayım bebek emziriyorum sol göğsüm dünden beri ağrıyor sızlıyor süt gelir gibi değil ama farklı bi ağrı sanki annemi küçük yaşta kalpten kaybettim kalpte bi sıkıntı mı var acaba o yüzden mi ağrıyor diye düşünüp duruyorum bu üçüncü doğumum bu arada süt geldiği için Ağrısa diğer göğsüm neden ağrımıyo o zaman