Dilara_bolat 22 haftalık olduk bugün kontrolümüze gittiğimizde doktorum 400 gram dedi çok mu az bilemedim sizlerin kaç kilo ben mi fazla takıyorum acaba
tecrubeliiannee Dilara_bolat bu haftada pek bisey anlaşılmaz eğer normal doğum düşünüyorsanız çok kilolu olmasın sezaryen düşünüyorsanız muz ceviz badem fındık yoğurt kasar peyniri yerseniz bebis kilolu olur
Elifimsib Dilara_bolat 22+0da detaylı ultrasonda 450 gr gayet normal haftasıyla uyumlu demişti doktor
Turuncukadin Dilara_bolat benimki 22+5 şu an. Salı günü detaylı yaptırdım 460 gibi bir şeydi sanırım ama doktor onu bile söylemedi rapora girmişler sadece oradan gördüm. Kendi doktorum da ağırlıkla alakalı bir şey demedi
Dilara_bolat Hazal1234 normalmiş heralde bozmayalım moralimizi yinede bazılarıda zayıf bebek daha çabuk toparlanıyor diyor ☺️
Dilara_bolat tecrubeliiannee çok teşekkür ederim önerin için yoğurt çok yiyorum ama diğerlerinde deniycem
hamcokelek33 Doktorunuz sağlıklı dediyse ne olacak ki🥹 ama muz kefir kaşar inanılmaz güzel aldırıyor bence. Bide tahin(hemde mide yanmalarına çok iyi geliyor)
Dilara_bolat hamcokelek33 evet onları çok tüketiyorum doktor bişey demedi sadece kilosunu söyledi bakalım haftaya detaylım var orda tekrardan doktora sorarım
Redsonya Ben dün gittim muayene için 22+3 haftadayım kilo olarak bir hafta ileriden gidiyormuşum 540 gram dedi doktor seninki normal
YaseminSnmz Canım bende gittiğim de 22 yeni dolmuştu 380 gr dı ölçümleri 1 hafta öncesi ile uyumlu dedi doktor sorun mu bu peki dedim geri mi yani hayır sorun yok her çocuk farklıdır takip ettirirsin dedi detaylıdaki
Dilara_bolat Demetbsts bence çok iyi detaylıya girdiğimde doktora tekrardan sordum kilo bu haftalarda söylemiyoruz dedi gününe göre çok iyi demişti ama sizin maşallah çok iyi zaten fazla olduğunda doktor söylüyormuş