Zehramecek1 Merhaba öncelikle sağlıkla gelsin bebeğin 🙏💐 benim bebeğim 32.haftada baş aşağı dönmüştü. 34.hafta kontrolde bi baktık makat geliş olmuş, doktorum 36 ya kadar yolu var dedi suyun iyi yerine var dedi 36ya kadar dönmezse sezaryen konuşuruz dedi.
Ben sanki dünyanın en kötü şeyini yaşıyor gibi deliye döndüm kendimi vajinal doguma çok hazirlamistim çünkü. Bu internette ki hareketler var belki görürsünüz baş aşağı durma , yok fener tutma, ses dinletme ama olmadı hatta bu baş aşağı dönme hareketini yaparken çok durunca benim kulaklarım tıkandı panik atak geçirdim doğru acile , akşam 11 den gece 4 e kadar serumla nstler… bebeğimi strese soktum icerde bin pişman oldum… ebeler doktorlar saolsunlar hep konuştular benimle yaptığım şeyin nasıl cahillik nasıl bir akıl tutulması ile yaptığımı görünce bebeğimin hakkına girdim diye ağladım hep çok şükür bir şey olmadı kordon vs dolanabilirdi eşinden ayrılabilir dediler.
Bizim bebeklerimiz çok özel çünkü asiler kendileri seçiyorlar nasıl geliceklerini😄
39+3 ,te planli sezaryen oldum ve şuan 48 günlük bir anne ogulluz 🥰 Sezaryen benim için zordu sadece psikolojik olarak sanki hic bitmeyecek gibiydi ama 10.gun hersey bitti 30 günlükken her işimi yapabiliyordun, çok iyiyim şuanda çok şükür…
Önemli olan sağlıklı olması sağlıklı gelmesi, Allah herseyi unutturuyor kolaylık sağlıyor 💐💐💐