G-bernagn ben 72 saat kaldım tansıyon vardı ve bebeğe çamaşır koymama rağmen yetmedı çünkü çok çabuk batıyordu ciş meselesi falan kendıme pijama 3 tane koydum o da yetmedı evden getıtırdım her an kanama fazla olunca batıyor hep depend almıştım işe yaramadı seseryan olunca taktırmadılar dikişe gelir diye çocuğun bezını kullandım gayet de rahattı