elif13sena Benim bebeğim 10 aylık ben de iki aylık hamile yim bebeğim de aşırı derecede demir eksikliği var bu çok kötü bir şey mi acaba
Annemidedinsen elif13sena ben 1 sene yaşadım o demir eksikliğini kendimde insanın yaşam kalitesini düşerecek bir vitamin değeri. Tedavisini aksatmayın derim benim demir tüplerim tükenmişti bebeklerde nasıl olur bilmiyorum ama doktor gözetmi ve sürekli kontrol önemli
anapanda12 elif13sena ben bebekliğimden beri yaşarım bu problemi anemi hastalığı denirmiş voop diye bir markanın ilaç ve takviyelerine başladım düzeldim Aynı demir eksikliği kızımda da başladı 6 aydan 1 yaşa kadar yine aynı markanın çocuk vitaminini alıp her gün çay kaşığı ucuyla verdim 3 yaş altına normalde önerilmiyo ama kızıma da tüm markalar kabızlık yapıp rahatsız ettiği için başka çarem kalmadı birde keçiboynuzu pekmezini hafta da 2 kere avokado işe karıştırıp verdim azcık pirinç unun muhallebisine katıp birde cici bebe yedirdim şuan düzeldi çok şükür sorun yok daha da olmaz inşallah
Gullusah92 elif13sena bize doktor özel ilaç önermişti, ocean microfer, diğer damlalar gibi batikon rengi değil beyaz, isterseniz bi doktorunuza bunu sorun, biz 2 sene önce falan kullanmıştık.
Gullusah92 elif13sena portakal, mandalina suyuna koyup verdik. İlaç vermiyorum şuan ama hala portakal suyuna 1 tatlı kaşığı pekmez koyarız. En azından bi şekilde vücudu alsın, bebekler herşeyi sevemiyor, böyle şeyler denemek zorundayız😁
Gullusah92 elif13sena benim kızım 4 yaşında şuan, 1 buçuk 2 yaşlarındayken doktor düşük demişti, o zaman kullanmıştık. Değerlerini tam hatırlamıyorum.