arasmoms_ Kızlar burada doğum yapan varmı varsa nasıldı bilgi verebilir misiniz lütfen hiç orda doğum yapan biriyle konuşma şansım olmadı merak ediyorum
Salihaa16 arasmoms_ hangi doktora gidiyorsunuz eltim kemal köroğlunda yaptı memnun kaldı. Arkadasım elif sahinde yaptı doktordaan cok memmun degildi ama hastane ve sartların iyi oldugunu soyluyor
Salihaa16 arasmoms_ doktor seciminiz onemli bence kemal beyi tavsiye ederim benimde ilk kızımda ona girmisligim var