Bence çok yanlış. Çünkü annenin ilk sütü çok önemli ve bebeğinize direk verilmesi gerekli diye biliyorum. Bize eğitimde ebeler söylemişti. Hatta gogusu uyarmak horman salgıladığı için doğumu baslatabiliyormus. Lütfen sağlık konusunda eğitim almamış sözde danışmanlara inanmayın