aleynakrks bebeğim daha küçücüksünde 19 yaşında niye kendinden nefret ediyorsun. Gencecik kızsın doğurunca verirsin kilolarını herkes hamilelikte kilo alıyor, çatlıyor bu çok normal bir durum içinde can taşıyorsun sen. Hamile kalabilmek için nelerini feda eden insanlar neleri göze alan insanlar var. Sen değil eşin kendinden nefret etsin lütfen biraz özgüvenli ol ve hamileliğin tadını çıkar bak doğumuna da az kalmış zaten. Her hamile her anne çok güzeldir bunu unutma karnındaki bebek senin psikolojinden ve ruh halinden her şeyi hissedip etkileniyor 🌸