Gunduzanne yeni_anne2 beyazı ver odaya getirdiklerinde onunla getirsinler diğeri baya kalın çünkü oda soğuksa ona da sararsın
zynpknt yeni_anne2 sanki penye olan daha iyi yada ikisini de koyun direk peluşa sarmak alerjik durum oluşturabilir diye düşündüm
yeni_anne2 Gunduzanne @nununundunyasi @kahvesever__ @SeverBurcu @umrumdadegil Teşekkürler hanımlar ❤️🌸🤲
yeni_anne2 Kalınn değil çok pembe olan ince kalınlıkta diğeri de 10 lu hastane çıkışlarında olan bataniye
Mucizee80 yeni_anne2 gebe okulunda yaz kış farketmez penye battaniye yeterli dediler odada pembe olana ihtiyaç duyarsanız kullanrsnz
seyma0661 yeni_anne2 ben pembesini koydum doğumum martta olacak zaten battaniye fazla kalın değil giydireceğim kıyafet de ince olduğu için böyle uygun gördüm