beyzaao sancıları izin düzene girmesi lazim . Birisinde ben gece gelmişti sancım öyle koydum . Diğerinde de akşam üzeri başladığında koydum . Hastaneye de bir kap içerisine koyup götürdük doğum bittikten sonra çıkardım.
Siz aralıklarını kontrol edin. Başlayınca araları azalıyor bı başlıyor biraz bekleyip geri gidiyor o sekilde.
İslatilmiyor su dolu kabin içerisine koyuyorsunuz kendiliginden açılıyor üzeri kapanacak şekilde derin bı kaba koyuyorsunuz