Womanmom15 Merhaba, ben daha bu hafta kullandım. Dahiliyeciler bu ilaci hamilelere yazmaya cekiniyorlar,risk almak istemiyorlar. Aynisini bu hafta yasadim cok agir geciriyordum zature teshisi kondu cigerlerim ayri sinuslerim ayri, kadin dogum doktorum da mutlaka bu ilaci icmem gerektigini eger icmezsem enfeksiyon kontrol altina alinmazsa bebege daha zararli oldugunu soyledi ben gebelerime iyilesebilmeleri icin veriyorum dedi ve doktoruma guvenmek durumunda kaldim, kendimi biraz iyi hissedene kadar kullandim 2 bucuk gun hepsini bitirmedim. Hala hastayim ama biraz geriletti en azindan. İlacı cok arastirdim ben de post actim doktorunun icmesi gerektigini soyledigi birkac hanimefendi olmus kullanmislar, bir ebe arkadasimla konustum kuzeni cok agir gecirmis o da kullanmis bebegi saglikla dogmus. Dahiliye doktorlari gebeler uzerinde cok calisma olmadigi icin vermekten cekiniyorlar, benim doktorum kâr zarar hesabi yapti sanirim ya da zarari yok benim de icim rahat ermemisti arastirdim. Fetal tıp ve perinataloji dernegi bir dergi yayinlamis orada influenzanin gebeler uzerinde daha tehlikeli sonuclar dogurabilecegi ve ilaci kullanmalari gerektigi yaziyor. Allaha emanetler artik ne diyeyim size de cok gecmis olsun.