Kizlar merhaba bebeğim 1yasimda doğum yaptıktan sonra sol gogsumu pek emmedi oda çok küçük kaldı diğer memeye göre emziriyorum şuan veriyorum yaklaşım 4 5 aydır ama ikisinin arasında baya fark var küçük kaldı büyümüyor ne yapmam lazım lütfen öneri bu durumu yaşayan varmi