Aysnurrr biliyorum aynısı bende de oldu. Ben ne zaman normal sağlıklı bi insan gibi hissedeceğim kendimi diyordum. Korkuyordum doğuma kadar böyle olacak diye ama olmadı çok şükür normal bir gebelikte olması gereken bu zaten rahat ol. Çalışmıyorsan bol bol dinlen psikolojik olarak yıpratma kendini geçeceğine inan ailenden arkadaşlarından destek al umarım en kısa zamanda geçer hamileliğin tadını çıkarırsın 😊