Elif_0660 Kızlar yarın sabah şeker yüklemesine gideceğim ama unutup akşamında çikolata yedim sizce yüksek çıkar mı değerlerim ???
Liddle_mom Elif_0660 soyle ben 12 saat aralik verdim kendime daha bugun yaptirdim 12 den sonraya sikinti olmuyo ben 12 ye kadar tika basa yemek yedim sabah 10 da yukleme icin icecegi ictim