Seyma258 çok iyi bi karar almissiniz ben oğlumu 42. Haftada doktorun mudahalesiyle normal dogurdum sabah petinaloji doktoru mudahalede bulundu akşam nişanin geldi ve sancim basladi bebegim 3kilo 600 gramdi ve çok dikisik oldu ve doğumum çok sıkntiliydi şuan ki aklim olsa asla o kadar beklemezdm sezeryan talep ederdm bide ben devlette dogurdum ebeler dogurttu beni dikislerm atilirken doktor geldi nie bu kadını sezeryana almadiniz dedi alay eder gibi yani üzülmeyin normal doğum yapmadm die Rabbim sizlere selametli bi doğum nasip etsn evladiniza sağlıkla kavuşun insaAllah..🤲