Aysegrbzr06 Kızlar 9 haftalık hamileyim ama çok fazla regl sancısı gibi sancım var velim falan çok ağrıyor yaşayan oldu mu böyle birşey
nununundunyasi Aysegrbzr06 kan gelme vs gibi bir durum yoksa ve anormal bir kasık ağrısı değilse şayet bi sonraki adet siklusu içinde olduğunuz için vücut mantıken regl olduğunu düşünüp ağrı yapabilir ama başta söylediğim şeyleri ekarte etmeniz gerekiyor ki normal kabul edelim 🙏🏻
Alavya Merhaba. Ben o dönemde çok fazla kasik ve bel ayrım olmamıştı ama bel ve kastıkta arada bir giren değil siddetli ve devamlı bir ağrın varsa bence çok fazla beklemeden bir doktora gorun.