38 haftalık gebeyim kontrole gittim. Nstde sancım çıktı ama ben ağrı sancı hissetmiyorum. Çok fazla açılmada olmamış. Yine de yatıralım seni takibe alalim dedi doktor. Suni sancıyla doğurabilirsin Ya da sancıların sıklaşınca da gelebilirsin. Ama tedavi red formu doldurursun dedi. Formu doldurup eve geldim. Catı muayenesi yaptığı için sanırım kan ve lekelenme oluyor. Ama sancı hala hissetmiyorum.