Mmtomyr Kızlar ilk baktırdığım Beta 22 çıktı iki gün sonra tekrar baktırdım 21 çıktı BAT üzerinden 8 gün geçti kanamam falan olmuyo bi türlü dr gidemedim randevu bulamadığım için pazartesi gidicem değeri buna benzer çıkıp düzelen ya da teşhis alan var mı?
Eldgrn Mmtomyr kimyasal olabilir tekrardn kan verip takip etmeniz gerekli, beta sıfırlanınca kanama başlar genelde
Mmtomyr Bir de kasık ağrım ve göğüs ağrım çok fazla iki gündür sırt ağrılarımda başladı. Kimyasal ya da boş gebelikse şimdiye kadar kanama olması gerekmez miydi
Mmtomyr Eldgrn pazartesi gidip hem kan vericem hem muayene olucam. Bu kadar ağrım olması normal mi ya. Psikolojim bitik şu an
Mmtomyr Karakara1598 düşük mü oldu sizin de ne zaman kanamam başlar gerçekten kurtulmak istiyorum bu ağrıdan
bdlakbrn Mmtomyr benim de battan 10 gün geçmişti beta 16.01 16.57 17.71 olmuştu en son, 10. Günde kanama başladı sonra beta düşüşe geçmişti. Kimyasal demişti doktorum. Çok geçmiş olsun hemen hemen her kadının başına gelebilen bir şey
Karakara1598 Mmtomyr evet daha doğrusu kalbi durmuş gelişmemişti sırt agrım ve kahverengi lekelenmem olunca doktora gittim öyle ögrenmiştim
Mmtomyr bdlakbrn 8 ay önce de dış gebelik geçirdim hem fiziksel ağrı çekiyorum hem çok istediğim için psikolojik olarak zorlanıyorum. İnşallah tekrar yaşamayız hiç birimiz
bdlakbrn Mmtomyr Allah bir daha yaşatmasın bu günleri unutacağımız mutluluklar versin bize inşallah 🙏🏻