Merhaba , şuan 23+0 ım , 22+1 ken detaylı usg ye gittim herşey iyi çok şükür suyum falan da ama karın çevresi ölçümü ve kilosu 1 hafta öncesi ile uyumlu dedi doktor sorun yok dedi ama ben çok takıldım sizce ne yapmam gerekiyor şuan için bu bir gerilik mi sorun mu ?