Emineakk Merhaba Salı günü test yaptım ilk 5 dakikada belli belirsiz çizgi çıktı emin olamayıp kenara koydum atmak için yarım saat sonra geldiğimde çizgi daha belliydi sizce kuruma çizgisi midir yoksa pozitif olabilir mi?
Mommysangels Emineakk Yani şöyle söyliyeyim ilk başta silik bir cizgi varsa hamilelik şüpesi vardır demektir en doğrusu adet gününü beklemek. 30 dakikkadan sonra çıktıysa o silik cizgi yanlıştır çünkü 30 dakikadan sonrasını önemsemeyin diyorlar
Emineakk Mommysangels bende pcos var o yüzden belli olmuyor 45-50 günde oluyorum genelde 50. Günde yaptım testi 2-3 ay olmadığım bile oldu
Mommysangels Emineakk bunda da var sonrakinde daha belirginleşmiş. Hamile olma olasılığınız cok yükseek💕
tugces87 Emineakk var bence benim de yumurtlamadan sonraki 11. Gündü böyle çıkmıştı yani adete 5-6 gün daha vardı hatta benim gördüğüm çizgi fotoda belli bile olmuyordu
Liddle_mom Emineakk askim cok hafif bir belirti var ikincisi kurudugu icin oyle olmus en net kanda cikar ama var diyebiliriz allah gonlune gore versin
rojingok Emineakk bende de aynısını çıktı hamileydim adet günüm geçmemişti bile inşallah sizde oyelsinizdir
Mommysangels Emineakk yaa inşAllah vardır dualarıma sizi de katacağım Rabbim gönlünüze göre versin inşAllah kimsenin gucağını boş bırakmasın 💕
Emineakk Liddle_mom teşekkür ederim amin inşallah 🙏🏻 pazartesiye kadar regl olmazsam kan vereceğim :)
Emineakk Mommysangels Allah razı olsun 🙏🏻 evleneli 2 buçuk yıl oldu 1 yıl önce dış gebelik geçirdim 1 tüpüm alındı imkansız gibi geliyordu bebek sahibi olmak 50 gün olunca yapmak istedim :)
Mommysangels Emineakk Hiç bir zaman hiç birşey imkansız değildir herzaman pozitif düşünmeye calışınn🥰 Bence vardır bebiş içime öyle doğuyor benide haberdar et 🥰