Hanımlar bizim kan uyuşmazlığımız var ilk gebeliğim de sorunlu geçmişti dönem dönem kanamalarım oldu ama sebebi belli değildi ilaç kullandım şükür bebeğim sağlıkla doğdu şimdilerde yine çocuk düşünüyoruz olur olmaz nasip işi fakat ben korkuyorum uyuşmazlık kaynaklı gebelik zor mu geçer bebeğim sağlıklı olur mu gibi gibi sorular kapladı içimi, yaşayan var mı aranızda süreci merak ediyorum