Ozzzzz merhaba ben 16 haftalık kontrole gittiğimde bebeğimin kafasında kist olduğunu söylediler riskli gebeliğe gönderdiler orada doğrulandı kist var dediler ve takip ediyorlar 2 hafta sonra tekrar çağırdılar riskli gebelikte farklı bulgu olur mu olmaz mı diye çok şükür birşey çıkmadı , kist içinde çok çok küçük zaten belki de detaylı ultrason da bile görünmeye bilir dedi . Kendi tanıdığım sağlık ocağında doktoruma gittim eşi kadın doğum uzmanı olanları anlattım endişe ediyorum diye hiç korkma bu kafadaki kist için %95 i 28. Haftaya kadar kendisi geçiyor belki de kist bile değildir bebek henüz çok küçük endişe etme dedi