elasevgi Hanımlar selamlar sütünüzün geleceğini hissediyor musunuz 37+5 günlüğüm ama sanki sütüm yok gibi bazen sıkıyorum gögüs ucumu acaba gelecek mi diye bide diyorlar doğumdan sonra hemen gelmez falan bilemedim şimdiden masaj yapmaya başlamam lazım mı
Cybermom elasevgi ben pazartesi 39+1 de doğurdum sezeryan ile. Öncesinde hiç süt akıntı vs gelmemişti ama bebişim doğar doğmaz süt geldi Allah’a çok şükür
Reyhan_19 elasevgi canım göğüs ucun ile fazla oynama doğumdan sonra sütün gelcek ben de sürekli sıkıp kontrol ediyordum doktorum kızınca bıraktım
Efsunib elasevgi ben o haftaları görmedim 33+6 da doğumum oldu sütümde çok azdı şimdide yok denecek kadar ama kuzenim 30. Haftasına girdiği andan geliyormuş az az su gibi sütü şimdi oğlu 8 aylık sütü öyle aman aman çok değil hazır mama vermedi bebeğe ama tam olarakta yetmiyordu diğer kuzenimde doğuma kadar bir damla bile süt gelmedi doğumdan sonra o kadar çok sütü vardı ki 1 buçuk saatte bir sağmazsa feci şekilde ağrısı oluyordu
Elifsn Merhaba ben 36. Haftadan beri meme ucu masajı yapıyorum hindistan cevizi yağ ile ama doğumu tetiklemek için süt için değil
Elifsn elasevgi doktorum önerdi, meme ucunu uyarmak doğumu tetikliyor ama tabi birden değil o yüzden erkenden başlamakta bir sıkıntı olmaZ
Elifsn Baybygirl25 genelde güzel geçti. Sancılarım oldu acılmanın başlamadı zaman aldı ama sonradan her şey birden oldu bitti sukur, darısı sizin başınıza 😍
Baharoloji elasevgi merhaba hem normal hem sezaryen doğum yaptım iki doğumdan sonra da hemen geldi endişe etmeyin hormonların etkisiyle iniyor süt içinizi ferah tutun hastanede zaten bebek aç kalmaz hemşirelerde destek oluyor tutturuyorlar memeyi hemen geleceği bir iki damla ilk zamanlar