Kızlar üçlü tarama testini doktorun söylemesiyle yapmak lazım yoksa haftamız gelince hastaneye gidip mi yaptırmamız lazım benim haftam biraz geçecek ama doktora randevu alamıyorum pek genelde randevuyı hep haftası geçince alabiliyorum ikili testi haftası geçtiği için yapamadık