rozamomy 34. haftada nst de 2 adet sancım çıktı, bunun üzerine doktor günde bi kez kullandığım magnezyum diasporalı 2 ye cıkardı, sabah aksam olmak üzere, magnezyum ciddi anlamda gevşemeye sebep oluyo, bi daha sancı çıkmadı o günden beri, ama bu işler kısmet her an herşey olabilir endişe etmeyin sağlıkla kucagınıza alın en hayırlı zamanda ins