Benım çalışma hikayem karışık ,muhasebeciyim normalde,evlenince eşimle beraber işleri bıraktık restoran açtık ,3 sene işlettik , ben şimdi hamile olunca mide bulantılarından halsizlik ten uykudan dolayı destek olamadım , herşeyede bir eleman bulmak maddi açıdan zor :) , o yüzden dükkanı kapatmak zorunda kaldık.Evdeyim şimdi ,hamileliğimin tadını çıkartıyorum. Valla yıllardır çalışıyorum evde kalmayı çok özlemişim . Kızım büyüyüncede biraz internet üzerinden satış platformuna gireceğim ,herşey internet te dönüyor artık 🫶 27 haftalığız şuan 🫶🤰