kuby 36. Haftadayız, öğretmenim okul geçen hafta tatil oldu. 2. Dönemi izinlerimle kapatıyorum, Eylülde başlıyorum Rabbim nasip ederse bebeğim 6 ayı doldurduğunda okul açılıyor. Eşim hemşire, bebeğe beraber dönüşümlü bakacağız ben haftada 3 gün çalışıyorum, o da 3 gün 🌸