ucigdem Gokcenur_3131 6 ay beklemıstım 3 ay sonra hamıle olduğu ögrendim 8 haftalık kalp atısı Durmuş tekrar aynı seyı yasadım
2Princess1Mom Gokcenur_3131 2 ay bekledim, genelde korunmayı bıraktıktan sonra geç hamile kalıyordum. Yine uzun süre ararım diye düşündüm. 2. Reglden sonra korunmayı bıraktım. 3. Regle 4 gün kala belirtilerle hamile olduğunu öğrendim hiç beklemiyordum sürpriz oldu
Lavinyam06 ucigdem bende 6 ay bekledim 2 aydır deniyoruz olmadı henüz :( ama adet miktarım azaldı kürtajdan sonra sizde böyle bir durum olmuş muydu
Gokcenur_3131 Ben öyle yaptım 40 gün beklemedim direkt doktora gittim geçen gün rahmin kalın dedi birgun sonra adet oldum birhafta sonra tekrar gittim 2 ay daha bekleyin dedi
Glhayat_54 Her kürtajın bekleme süresi farklıdır o süredede cok iyi korunmak gerekir doktor ne dediyse onu dinlemelisin.. Ben kürtaj sonrası 1 sene beklemiştim..
nurssmom bellaaaa kimyasaldan sonra bir süre vermiyorlar. Zaten genelde kimyasal gebelikler farketmeden adetle atılıyor. Her kadının yaşadığı bir durummuş
2Princess1Mom Lavinyam06 Büyük bebekti benim 17 haftalık, önce doğum yaptım sonra plesanta düşmediği için kürtaj oldum. 🥺
ilkkezanneyim Gokcenur_3131 1 kere adet gördüm üstüne doktoruma kontrole gittiğimde vücudun hazır ne zaman istersen tekrar hamile kalabilirsin dedi ve bunu dedikten 1 ay sonra yine kontrole gittim hamile olarak ama her vücut farklı o yüzden doktora danışmak kontrollerle ilerlemekte kesinlikle fayda var
Sunshinez Doktorum bana 1 adet dönemi beklememi söylemişti rahmin kendini toparlaması adına, 3 ay sonra hamile kaldım