Merhabalar 13 haftalık gebeyim, uzun süre sonra tüp bebekle oldu. Yaklaşık 10 yıldır çikolata kisti var sağ tarafımda. Hamileliğimin ilk haftalarında kist 4 cm di . Ama iki haftadır sağ tarafımda şişlik var bugünku kontrolumde kistin 8 cm olduğunu öğrendim doktor bebeğe zarar vermez ama ağrı yapar dedi. Başına böyle birşey gelen varmı ağrıya dayanırım ama bebeğime birşey olmasından korkuyorum ya daha fazla büyürse veya patlarsa diye korkuyorum. Bu konuda bir fikri olan varmı acaba ? Lütfen yardım edin..