Kızlar ben şuan 11 haftalığım ve 12. Haftada kontrolum var orada ikili test teklifinde bulunacak doktor. Fakat yaptırıp yaptırmamak arasında kararsız kaldım sonuçta olumsuz bir durum olsa dahi moral bozmaktan başka bir şey gelmiyor elden bir tedavisi yok diye düşünüyorum ama siz ne yaptınız ikili test hakkında düşünceniz nedir