Herkeste etki etmiyor olabilir ama ben bestlak damla kullanmıştım. İlk doğumda sütüm çok zor geldiği için doğumdan sonraki gün tedbiren kullanmaya başladım. Bu sefer de aşırı süt üretimi oldu, gece 2 saat uyuyunca çarşaflar falan batıyordu. Siz de deneyebilirsiniz, inşallah arttırır sütünüzü.
Bir de ben üzüm hoşafı yapıp içiyordum bol bol. Onun dışında ben denemedim ama bulgur pilavı, dereotu, soğan, tahin helvası çok arttırır diyorlar.