Benim de 33 te oldu, ciğer geliştiriciler , serumlar, iğneler, hap kullanıyorum 1 haftadır yatıyorum. Regl ağrısı gibi olan zaten sancı. Cocuğun toplanması da kasılma. Tavsiyem doktora gitmeniz ama prosedür nedir bilemem. İş güç yapmayıp uzanıp dinlenin sadece lavabo için kalkın. Sevgiler