kumsal__ Gks_01 kendinde vurabilirsin onun dışında doktor diyor nasıl vurman gerektiğini birşey demedimi
segah06 Gks_01 ben hep kendim vuruyordum. Kolanyalı pamuk ile dezenfekte et karnını ve yavaşça vur. Havasını vs almana gerek yok zaten. Ovitrelle verdi dimi? Korkma hiçbir zararı ya da yan etkisi yok. Kendimiz evde vuralım diye yapılmış bir iğne zaten.
kumsal__ Gks_01 yok canım korkmana gerek yok çok basit kendin bile rahatça vurabilirsin bende ilkinde çok korkmuştum eşiminde eli ağır diye daha çok korkmuştum hatim indirerek vurmustum sonrada hiç acimiyormusbe diyip hep kendim.vuruldum 😅
Gks_01 Hulyasi kumsal__ mucizemom8 Ftmnur11 Hallettik kızlar eşim vurdu boşuna korkmuşum ben de sadece ilacı içeri verirken biraz cızladı çok acıycak sanmıştım slflfşsşf
Lovebaby27 Gks_01 ben kendim vurdum canım göbek çeliğimin 4 parmak yan hafif alt tarafına hemşirede öyle söylemişti
Ftmnur11 Gks_01 ben YouTube da bı hanımefendinin videosunu izleyip yapmıştım 😂 Acıtan korkutan bişey değil.igneyi yapıp kahvaltı hazirlamaya devam etmiştim 🫡
Hulyasi Önemli olan verilen saatte mutlaka yapılması göbeğin 3parmak sağından solundan yapılabilir.hicte acitmaz kolayca kendini vuaabilirsiniz sadece saatine dikkat edin
Ftmnur11 Gks_01 inşallah pozitif görürsün canım.bende yumurta büyümüş mu diye kontrole gidecektim gidemedim hava kötü diye.ilceden Kayseri’ye gitmem gerekiyordu insallah geç kalmış olmam.sali günü bitmişti femara 🥺