Hanımlar merhaba. Adetime 10 gün var, adetten sonra 14. Gün yumurtlama 15. Gün çatlama gördüm 13-14-15. Günleri değerlendirdim. Yumurtlamadan önce çok hafif düzeyde ara ara olan kasık batmalarım son iki gündür daha da şiddetini arttırdı, üst bacaklarım da sızlıyor, göğüslerimde hassasiyet de var gibi. Normal adet olacağım zaman bu belirtileri yaşamam adet olmadan bir gün önce belim ağrır sadece geleceğini öyle anlarım. Bu kes böyle olması gebelik ihtimali var demek mi sizce?