Tastan levotiron aldım ben eczaneden 25mg 3.47 çıktı tsh ım ama suan doktora gidemiyorum en erken 15 güne veriyor yani beklemek istemiyorum çünkü 11 haftalık oldu ilk 3.12 ydi doğum doktorum gerek yon ilaca dedi vermedi ama endişe içindeyim sabah aç karnına mı içeceğim eczane için kahvaltıyı yarım saat 1 saat sonra yapın dedi