Kızlar selam bugün 36+3 olduk. Normalde suyumun azlığından dolayı 37. Haftada doktorum doğumu başlatacaktı. Sabah kontrolüm vardı suyumun iyi olduğunu söyledi. Akşam üzeri 16.30 da suyum geldi. Hastanedeyim yatışım verildi. Ciğer geliştirici yapıldığı için 12 saat beklememiz gerektiğini söyledi. Akşam sancım başladı sancıyı ötelemek için serum fizyolojik taktılar. Dualarınıza ihtiyacım var sağ sağlim evladıma kavuşmak istiyorum😞