Asug1 Kızlar iki gündür yaptıgım testlerde silik çizgi çıkıyo. Adetim 4 gün gecikti. Böyle bikaç gün üst üste silik çizgi çıkıp hamile oldugunu öğrenen varmı
papatyaolsun İlişkinin üzerinden kaç gün geçti canım? Ben de yaptım ama benimkinin markasına güvenmiyorum ben
kayra2025 Hormon düsük olduğu için öyle çıkıyor 7 tane yaptım 7 si öyle silik çıktı doktora gittim bugün kan verdim 227 çıktı beta hcg doktor haftaya ultrasona çağırdı bu hafta kese görünmedi
Asug1 kayra2025 küçükse belkide ondan net çıkmıyo. Sizde baya yapmışsınız test. Hiç olmasa silik bile cıkmazdı diyorum bende.