Gcam08 siniri geçmiş benim doktor açlık 95 dedi tokluk 140 dedi bende yükleme yaptırdım ama temiz çıktı ama bebeğimin gelişimi suyu sınırda olduğu içim anı seker çıkabilir dedi 1 ay takip.et sabah akşam aç tok dedi ölçüp yazıyorum ben bazen sınırda bazen normal bazen yüksek çıkıyor 🥴rabbim sağ saglim kucağımıza almayi nasip etsin inşallah sorunsuz atlatalım şu dönemide inşallah