Sedmaksodl 2′li biberon setini aldım 1+ ay 260ml. Akış hızını gösteren yer 3 damla şeklindedir 1. Aydan kaçıncı aya kadar kullanılıyor bilgisi olan varmı yenidoğana verilir mi?
yeni_anne2 Sedmaksodl 1 aydan 3 aya kadar bende aynı şekilde aldım canım ama 0.1 bir ay için 2numara geliyormuş bana 1 numara al denildi ben ayreten 1 numara da almıştım 😊
Sedmaksodl Sedmaksodl yeni_anne2 Peki wee baby 0+ cam biberonu nasıl bizim burda yenidoğan bebeklere belediye çanta veriyor içerisinde bu marka biberon var güzelse ilk ay onu kullanıp 1 aydan sonra philips avente geçiş yaparım boşuna tekrardan almayayım diyorum.
yeni_anne2 Sedmaksodl wee bayb de güzell marka kulanın tabi boşa gitmesin 1 aydan sonra 260 ml olanını Alırsınız Philipsin