Evin_450 Kızlar 3 ay önce doğum yaptım hala da adete girmedim sorum şu doğumdan ne kadar zaman sonra adete girdiniz bi doktora gitmeli miyim çevremdeki herkes bi yıla kadar da olabilir diyor ve korunmasız ilişkiye girilirse gebelik olasılığı da yokmuş doğru mu bilgisi olan var mı
Birminiksusam Evin_450 evet bır yıla kadar adet gormeyebılırsınız normal ama hamile kalınıyor haberınız olsun korunmasız her ılışkıde gebelık sansı var
Minnaksever Evin_450 7.ayda oldum olasılık her zaman vardır kimseyi dinlemeyin o konuda.her zaman korunun
Semyil Evin_450 ben 4 buçuk ayda adet gördüm kadın doğum doktoruma gittiğimde 1 yıl görmeyenlerde var kontrollerin normal kan değerlerin normal demişti
Aylaa123 Evin_450 1 seneye kadar adet olmamak normal ama korunmasız ilişkiye girersençz aileniz çoğalarak büyür öyle birşey yok adet görmesenizde yumurtlaya bilirsiniz emzirme döneminde ne zaman yumurtlayacağınız ne zaman adet olacağınız belli değil riske atmayin cocuk istemiyorsanız korunun
Elfelf475 Evin_450 ben 4 aylıkken adet olmaya başladım. Ama doktorunuz falan hiç konuşmuyor mu da çevreyi dinliyorsunuz anlamadım. Bir kere süt koruması diye bir şey yok bunu her doktor bilir söyler. Çevrenize inanmayın. Adet olmasanız bile hamile kalma ihtimaliniz var ve korunmamak neden bu kadar keyifli geliyor riske atmayı bu kadar seviyor bu insanlar bilmiyorum 😅 kaldı ki bana doktor korur dese bile şansımı denemem. Kaldı ki çevredeki Ayşe fatma diyecek 🫢
Evin_450 Elfelf475 İçim içimi yiyor ztn sormayın ama önlemler sıkı merak etmeyin öyle duydum sadece sorayım dedim 😅
Evin_450 Bende çocuk istemiyorum da korunuyorum da ztn süte falan da inanmıyorum ama bu duyduğumu da bi sorayım dedim
Elfelf475 Evin_450 yooo asla inanmayın onlara ben adet bile olmadan hamile kalan birini daha dün evimde misafir ettim 🤣 çocuklarının arası tam 1 yaş ikisi de sezaryen bir de hamileliği ayrı doğumu ayrı zorlamış o yüzden bence korunmak ciddi anlamda önlem almak en iyisi 😅
aslhnkrts9 Evin_450 10 aydır olmuyorum süt koruyo efsanesi var ama riske atmamak lazım diyorum ekstra korunmak lazım adet olmasanda yumurtlayabiliyomış sanırım
myavocado Evin_450 özellikle emziren annelerde evet bir sene bile normal deniyor regl olmama, ama aklınızda kalmaması için doktorunuza yine de sorun. Ancak gebelik oluşmaması durumu tamamen hurafe, asla ona güvenip korunmasız ilişki yaşamayın