Vsle canım ben ilk bebeğimde aventin elektrikli makinesini kullandım.Ama göğüs ucu çıkarmaz makine ben 18 ay emzirdim yinede çok az çıkıyordu emzirme bitince tekrar içe kaçıyordu.Şimdi ikinciye hamileyim doğmak üzere yine küçücük göğüs ucum bunun için makineye gerek yok aventin silikon göğüs ucu var ondan alman yeterli 40 lira gibi bir fiyatı vardı.İşk bebeğimi 18 ay o silikonla emzirdim şimdi ikinci içinde kaynatıp hastane çantama koydum.İlk etapta makine almayın silikon göğüs ucu deneyin olmadı makine alırsınız.