Leylaa00 Kızlar karnım top gibi oluyor baya sertleşiyor, birde adet ağrısı var belimde ve karnımın aşağı tarafında ama daha çok belimde, sabah nst de sancı çıkmadı herşey gayet iyi dedi doktor..
Melissadmr Leylaa00 aynı ilerleyişimiz 38+2 deyim nst de sancı yok sadece arada böyle mini kasılmalar oluyor