Merhaba kızlar ben 31 haftalık hamileyim, doktorum ilişkiye izin verdiği için eskisi gibi ilişkiye devam ediyorum. Fakat bende 2-3 hafta once akıntı ve ilişki sırasında koku hisd etmeye başladım. Doktoruma gidince sormayı unuttum sonra telefondan yazdım, o da görmeden bilememem dedi ama bir fitil var onu kullan dedi. Kullandım 2 tane, akıntı kesildi ve koku gitti. sıradaki doktor muayenrmize daha 1 haftadan fazla zaman kaldı ben ilişki sonrası ağrı ve vajinamda baskı hiss ediyorum + akıntım tekrar arttı ve yine koku. Bu kez doktora soracağım kesinlikle ama faha kontrole çok var, endişeliyim. Sorum şu: Siz de ilişkden sonra ağrı oluyor mu? yokda enfeksiyon mu vardır brnde? Enfeksiyon gitmişti nasıl nerden bulaştı bu kadar çabuk tekrar? Bebeğe zararı var mı enfeksiyonun? Bide eşimde de agrı var, internetten bakıyorum enfeksiyonu ona da bulaştırdıysam ağrı oluyormuş kafayı yicem😭😭Lütfen bilgili kızlar benimle fikrinizi paylaşın🌸