Kubra-1997 Aşılama başladım Günümde iğneden sonra baş ağrısı ve kusma oldu Günümde de aynı sorunlar geliyor gibi sadece 75 ml lik uygula dedi doktor benim gibi mide bulantısı baş ağrısı kusma yaşayan oldu mu ya Birde öyle bi psikolojideyim ki her kafama takılanı sormak istiyorum sürekli
Helenaaa Kubra-1997 geçen ay, baş ağrısı, şiddetli mide bulantısı ve ishal olmuştu bende. Ama bu ay kasık ağrısı dışında bir şeyim yok çok şükür. İlk defa kullanıyorsanız ondan oluyor alışma süresi var benimde geçen ay ilk defaydı
Kubra-1997 Helenaaa ben ilk günü çok fena oldum uykularım kaçtı Allah gerek etmesin bu aşılamamda benimde tüm Muhammed Ümmetininde bebeği olsun inşallah
Kubra-1997 D12ekim aşılama olalı 4 gün oldu canım o ilk iğneden iki gün sonra hiçbir yan etki olmadı Allahın izniyle gebe kalacağım ve herkese dua edeceğim inşallah Sende başlayacaksın sanırım
denizbennn Kubra-1997 Ne güzel bi insansınız ya maşallah gebe kalacagım herkese dua edeceğim demişsiniz kalbime dokundunuz 🙏
Kubra-1997 denizbennn gerçekten isteyen bakabilecek tüm kadınlarımızın bebeği olsun inşallah kucağımız boş olmasın inşallah
Cemreeamine Kubra-1997 fitil vermemişti doktor bi tane hap bir tane de folikasit vermişti tutmadı zaten