Kızlar ilk doğumum sezeryandı. Nasıl bir Süreç olacağını bilmediğim için çok korkmadım o kadar stres olmadım çünkü bir fikrim yoktu. Ama şimdi fikrim var o yüzden çok korkuyorum sizde de böyle oluyor mu korku var mı? 35. Haftadayım Doktor erken doğum olabilir bu cumartesi olabilir gibi konuştu veya haftaya en geç gibi Düşünüyor. Ama ben düşündükçe çok korkuyorum sonra sana bir de kızım var 3,5 yaşında. Çok gerginim. Sonrasında nasıl olacak diye düşünüyorum bir de Üzerine gribim çok öksürüyorum sezeryan Dikişleri falan😞