Normalde gidiyordum ama 2 aydır gitmiyorum NST ne zaman alıyorlar bilgisi olan var mı? Salı günü gidicem 35+2 olucam. Sezeryan olanlar durum nasıl? Ben normal yapmıştım 2 sene önce ama şuan sezeryan gibi görünüyor. Ve ne zaman gün veriyorlar tecrübe bilgisi olanlar paylaşabilir mi? Memnun musunuz