Kızlar normalde bugün regl günüm ama olmadım hiç bir ağrı belirti de yok 3 gün önce test yaptım negatifti bugün sabahta yaptım yine negatif ama adet belirtisi de yok griptim antibiyotik kullandım ondan dolayı mı geçilme yaşıyorum ya da geç döllenme de olsa bugün ki testte silikte olsa çıkardı diye düşünüyorum sizce böyle bi durum yaşayan olmuşmuydu