9+1 deyim ve bende aynı şekildeyim aşırı bulantım var kusma yok. Sanki kussam rahatlayacakmışım gibi. Açık çaya bir ince dilim limon atıp öyle içiyorum biraz rahatlatıyor. Günde bir şişe maden suyu içiyorum akşamları o da rahatlatıyor ama gece bile bulanıyor uykudan uyanıyorum 😭