Mry2020 sevimmm16 ben de geceden beri ateşten yanıyorum sesim çıkmıyor boğazım şiş 6 saatte bir parol içiyorum sıvı vs hastaneye gitmek istemedim siz giderseniz yazar mısnız ne yaptıklarını
Sedainci- sevimmm16 valla ben de şuan öyleyim serum takmiyolar parol iç diyolar salgın var bol c vitamini alcaz meyvelerden mecbur.
bkdusunenanne sevimmm16 daha şimdi geldim 2 gündür hastaydım çocuk gibi ağlıyordum serum taktı antibiyotik başladı 30 haftadan önce olduğu için antibiyotik başladı 30 olsaydı veremezdim dedi hamilelikte salgın çok tehlikeli dedi, zaten bebeğimin de hareketleri hayli azalmıştı korktum
ayseayseaysee Eğer evde idare edebiliyorsanız gitmeyin. Hastaneler daha tehlikeli. Ateşiniz vs yoksa ılık duş, doktorunuz onay veriyorsa ıhlamur nane limon gibi bitki çayları içip dinlenin
Mry2020 ayseayseaysee doğru ben de yanlış bir ilaç verirler diye korkup gitmiyorum ama çok zor dayanıyorum
bkdusunenanne bkdusunenanne 24+1 im, halsizlik eklem ağrısı kuru öksürük burun tıkanıklığı ayakta duramama yüksek ateş uyku uyuyamama şikayeti ile gittim
bkdusunenanne sevimmm16 inanın hiçbir faydasını görmedim birkaç saat ayakta tuttu Onun dışında Yine başa döndüm sabaha kadar uyuyamadım üşütme giriyor kaslarım ağrıyor Bebeğim bir şey olacak diye çok korkuyorum hareketlerine de bir tık azalma var
blackeagle sevimmm16 valla kızım influenza geçiriyor banada geçti maalesef boğaz ağrısı yanması her yerimde ağrı sesim kısıldı iyice acile gittim hicbisey yapmadı agumentin ve parol verdi gönderdi maalesef serum takmiyolar bizim hastanede ne zaman gitsem hamilesin takamayiz diyolar bol bol c vitamini alın meyvelerden sebzelerden ve bol su yapcak bişey yok maalesef 3.gunum bugün hala gecmedi 😑
2cocukluana_ 35 haftalık hamileyim 3 gün oldu bütün kemiklerim agriyor atesleniyordum bu sabah terlemeye döndü ter atıyorum duş alıyorum 3 kere parol kullanıyorum influenza şüpheliyim ben de öksürmekten beynim çıkacak gibi oluyor karnım aciyor artık napicam bilmiyorum grip bi yandan 😪
bkdusunenanne Womanmom15 k ile başlayan bir ilaçtı sizinkisinden farklı adını Tam hatırlayamıyorum şu an
Womanmom15 bkdusunenanne çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum bi daha gidin isterseniz doktora hastanelerde mikrop yuvası ama başka caremiz yok
KubraYksl1 sevimmm16 hayır canım takmazlar. En fazla parol vururlar onu da yapmıyorlar çoğunlukla. Bol bol sıvı tüket. Sabah akşam birer bardak ıhlamur iç. Bol bol meyve ye. Bana bunları önerdi doktorum. 🥰🥰🥰
KumpirsMom sevimmm16 sarı serumda A vitamini mi B vitaminimi ne varmış ve bu tehlikeliymiş beni kadın doğum acile yönlendirip bu serumdan vurulmamı istediler ama acildeki doktor ben önermiyorum düşük riskini artırır sen bilirsin diyince vazgeçmiştim size böyle bir bilgi vermediler mi ?
KubraYksl1 sevimmm16 vitamin taktılarsa çok çok iyi. Normalde vurmuyorlar. Sevindim vallahi. Umarım hemen iyileşirsin